Kontakt

Stara Kornica 172
tel: 83 358 78 27

Statystyki

  • Odwiedziło nas: 1285544
  • Do końca roku: 213 dni
  • Do wakacji: 20 dni

Czwartek (08.04.2021r.)

               Chciałbym zostać sportowcem

 

                   Temat zajęć: Małe piłki i duże piłki

RUCH TO ZDROWIE –  pamiętajcie o codziennej aktywności fizycznej najlepiej na świeżym powietrzu! 

                                                

1. Muzyczna gimnastyka – ćwiczenia w podskokach

|https://www.youtube.com/watch?v=n7OIPFcyZRU

2. Duża piłka i mała piłka – ćwiczenia klasyfikacyjne.

  • Zabawa z elementem podskoku Małe piłki i duże piłki.
  •  

Dzieci na hasło: Małe piłki podskakują delikatnie na palcach (R. wyjaśnia, że małe piłki są lekkie). Gdy usłyszą hasło: Duże piłki, podskakują ciężko na całych stopach (R. wyjaśnia, że duże piłki są ciężkie). 

  • Segregowanie piłek według wielkości.Przeliczanie piłek w obręczach.

Pomoce: kredki lub klocki 

W dwóch pętlach są piłki. Odpowiedz na pytania:

 

                                           

-   Jakiej wielkości są  piłki w czerwonej pętli, a jakiej wielkości są w żółtej.

- Ile piłek jest w żółtej pętli, a ile w czerwonej? (policz  na  kredkach, klockach)

− Których piłek jest więcej: dużych czy małych?

− O ile więcej?

Na ostatnie pytanie większość dzieci nie odpowie poprawnie, dlatego można  ułożyć piłki w pary . Dzieci wykonują te ćwiczenie przy pomocy klocków (zastępując piłki)

pierwsza para – pierwsza duża piłka z pierwszą małą piłką,

druga para – druga duża piłka z drugą małą piłką,

trzecia para – trzecia duża piłka z trzecią małą piłką,

czwarta para – czwarta duża piłka i... ta piłka nie ma pary. 

− Której piłki brakuje? Czyli – o ile więcej jest dużych piłek?

3Zabawa ruchowa z elementem toczeniaToczymy piłkę do celu.

Wstążka lub  skakanka , piłka.

N. układa w jednym końcu sali koło ze skakanek. Dzieci z drugiego końca sali toczą kolejno

piłkę do wyznaczonego celu.

4. Dowolny taniec przy piosence Sposób na nudę.

zwrotka I – naśladują malowanie farbami, zwrotka II – naśladują oglądanie książek,

zwrotka III – naśladują ścieranie kurzu z mebli, wycieranie naczyń.

                 

5. Zabawy na świeżym powietrzu.

                                                                     

                                                                                       MIŁEJ ZABAWY!

                              RELIGIA

Posłuchaj piosenki.Spróbuj zaśpiewać z pokazywaniem 

                      

 

                                                                          JĘZYK ANGIELSKI

                                                                        NAMES OF SPORTS 

                   Słuchajcie, powtarzajcie i naśladujcie przedstawione na filmie dyscypliny sportu. 

                          

 

                                             What do you like?